Spring för livet

Fan vad jobbigt det är!
(Att varje dag tänka på sitt utseende alltså.)
Och varje gång jag ser mig i spegeln så suckar jag och en våg av ångest (i form av kallsvettnings- och feberliknande känslor) sköljer genom hela mig och ropar: FAAAAT!

Så nu är det slut på det.
Slut på all god mat.
Slut på godis och sötsaker.
Börja springa igen.
Basketträning i AXA-hallen med en viss Jonna.
Gymträning med en viss Jonna i AXA-hallen.
Pepp med en viss Jonna som tyvärr är lika lat som jag.
Men, (hur fan säger man nu igen?), tillsammans är man starkare! Eller något. Det måste stämma.

För, fan vad jag ska vara slimmad och fittad snart.
Riktigt jävla fittad ska jag vara.


(Så här fit vill jag bli.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill man så går det! Det handlar inte om att bli smal som en sticka, utan det handlar om att man ska må bra! Jag gick ner 10 kg och jag mår så jävla bra. Jag har inte modellsmal men jag är sund och jag är grymt mycket lyckligare. Lyckliga till =)

2008-10-02 @ 00:47:51
Postat av: Sara

det är bra det, riktigt jävla.... vad sa du.. fittad? xD

2008-10-03 @ 09:53:54
URL: http://www.dombisara.blogspot.com
Postat av: Jonna

Antagligen vet du vad jag tycker om ditt utseende, Emilia. Men om inte, så låt mig pressa ur ordet ur munnen med mina läppar likt nypressad apelsinjuice :



Kleopatra.



Kan det bli mycket bättre än så?

Men självklart bör vi ta hand om våra kroppar så att vi kan leva läääääääääänge och håååååååårt!!!!!

2008-10-04 @ 23:59:01
URL: http://jonnajosefin.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0