KICK! BOX!

Stört roligt idrottslektion idag.
Drog mig som fasen för att ens gå till skolan idag, sover så jäkla lite (jag vet att jag har sagt att jag ska sova mer men jag är inte bra på det) och har alltid ont i huvudet, så det känns inte alltid värt att gå till skolan eftersom att vi inte har ETT ENDA musikämne idag..

Men det kändes väldigt värt att dra till skolan ändå bara med tanke på hur kul idrotten var, vi hade kickboxning.
Det är roligt att slå hårt, ta ut ilskan man har inom sig och försvara sig samtidigt.

Jag är en person som alltid gör mitt bästa. Och inom idrott så vill jag kämpa tills jag är så trött så jag vill dö.
Kunde inte riktigt ta ut mig så mycket idag, lättare i basket då det är mycket mer löpning över planen och snabba kontringar. Men fasen vad kul det var att få slåss i två timmar!

Yehaa!

Snart ska jag sova. HAHAHHAHAHA INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0