Kalas

God kväll!
Lördagen var fin. Vaknade vid 13-snåret och åt sen frukost. Ni vet när man sätter på sig en skön morgonrock och slår sig ned vid matbordet. Radion står på på lagom volym och man kan i lugn och ro äta och lyssna. Sådant var det för mig imorse.

Ganska så snart efter det så ville jag duscha. När jag skulle kliva in i duschen så styrdes jag per automatik och gav mig ut och sprang (klädde på mig innan, oroa er inte). Sprang Morarundan (som för er som inte vet ligger på 5-6-7 km, folk säger olika) utan varken avbrott eller sänkt fart. Tyckte knappt att det var jobbigt, bara i mitten av rundan (när man känner "FAN jag har halva skiten kvar") och när jag fick ont i knät (som jag vet att jag får när jag springer på hårt underlag).

Lyssnade sedan på ett av världens bästa band, Led Zeppelin, och sedan var det dags att fixa sig inför kvällen då jag var bjuden på födelsedagskalas hos Sorken. Passade på att tona håret igen.

Hemma hos Sophie bjöds det på fina pajer m.m. och till efterrätt Gino.
Vi pratade, skrattade och såg Get Smart som jag garvade överdrivet mycket till (trött+dålig humor=dålig humor).

Kvällen led mot sitt slut och avslutades med småprat vid Herr Gårman.

Imorgon: repa.
Repa: kul.


Kommentarer
Postat av: Jonna

åh dagar av harmoni!



och idag är du min, schnygging!!!



och det känns ju minst sagt jävligt bra.

2008-10-26 @ 11:23:41
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0