Sjutton hundra

På grund av ett 24-timmars lan, och en idiot till bror, så har jag inte haft tillgång till internet i mitt eget hem sedan i fredags. Trots löften om att brodern skulle fixa internet mot att jag faktiskt skulle hämta hans jacka hemifrån vår far, så bröt (den jäveln) tjänstlöftet och jag har därför levt i total abstinens hela helgen.

Så extremt har det i och för sig inte varit. Men. Man håller sina löften! Särskilt om man är bror och syster! Särskilt om det handlar om att jag faktiskt hämtade hans jacka, och att han bara kunde koppla tre jävla sladdjävlar.

Jävla jävel!

Jonna och jag har just fotat och diskuterat om personer vars personligheter är ganska odiskuterbara. Ja.

Min näsa fryser, min vänstra fot har somnat, och jag ska göra varm choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0