HAHA

Hahahaha! Jag håller på med fotokompendiet igen, och formuleringen här är förträffligt misstolkbar:

(Det handlar om hur man framkallar filmen och jag försöker förklara en konstruktion.. Det visar sig tydligt att det inte är min starka sida det där med att förklara..)

"När du har detta så ska du ta med dig din film in i rummet som snart ska bli helt mörkt. Innan du släcker lampan i rummet så bör du stoppa in tången (inte hela tången) i glappet på filmen så att du får ett fast grepp. Nu ska du ställa upp saxen, de olika delarna från framkallningsdosan (du kan förbereda dosan genom att stoppa i "röret" i burken så att du slipper famla i mörkret)..."


Kommentarer
Postat av: em

det var nästan lite porrig anda på den där beskrivningen.....





.... eller så är det bara min fantasi som förvränger.



man kke läser det man vill läsa.





haha!

2008-11-28 @ 23:53:20
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0