ÄNTLIGEN!

Äntligen får jag pröjs för mödan!
Så himla mycket jobb och äntligen, idag, får jag feedback genom ett starkt MVG - på samhällsprovet, jättefina muntliga omdömen av min samhällslärare Janne och 1,5 minuters förbättring på min springrunda! Fyfan vad skönt! Dessutom kändes A-delen av matteprovet riktigt bra. Jag kunde lösa allt, får bara hoppas på att jag inte råkade göra slarvfel som jag brukar. (Det händer ofta att jag räknar ut att 6 x 4 = 18 o.s.v.)

Springrundan var en kick. Det var svinkallt ute och jag kände mig väldigt vacker i en neongul XL-reflexväst och rött pannband som värmde öronen (och förövrigt matchade min hudfärg väldigt väl).
Jag tänjde lite gränser här och var på trista raksträckor och främst i backar + i slutspurten = de sista 2 kilometrarna.

Det känns skönt att veta att man inte kämpar förgäves. Detta har triggat mig till att göra ännu bättre ifrån mig, så jag börjar nu med att förbereda mig inför en "oral presentation" på en bok jag inte läst ut, göra ett musikarbete om Joan Baez, och träna på svåra tal i matteboken inför B-delen av matteprovet imorgon.

Fan vad gött. GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Jonna

VAAA ÄR DU SKADAD, KVINNA?!!!

2008-11-19 @ 16:08:34
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Frida

"Is anybody up for some oral?"

2008-11-21 @ 18:53:49
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0