tisdag

Sitter i mediateket i skolan och vi söker efter bra, billiga recept till ett hemkunskapsprov. Eller vi SKA göra det.
Ska ge er en inblick på läget:

Frida och Sophie: Bilddagboken
Lisa: googlar på skor
Hanna: Msn
Teresa: Bilddagboken
Jag: Facebook, blogg.se och Bilddagboken
Moa: H&Ms hemsida

Killarna lagar mat idag, därav bara tjejer i meddan.
Idag är det underbart väder, för er som inte märkt det, så det blir en springrunda efter skolan och pianolektionen.
Hatar pianolektionerna by the way. Förstår inte vad min lärare säger! Han bara svamlar om tonika och höjning, sänkning, tonarter, skalor, takter, oktaver och jag håller inte reda på någonting. Nooh!

En bra grej; ikväll är det skräckfilms maraton för det är studiedag imorgon! Yeah!
(7 skoldagar kvar den här månaden för mig och 20 lediga.. Ahhhh..)

Och grattis till Paul som fyller år idag! :D

later


Kommentarer
Postat av: Jonniiiiiiis

hahaha så jävla klockrent ambitiösa :D Tarzan och jag mailar varandra nu! men det känns så osäkert när man inte har honom öga mot öga liksom... du vet hur killar är när det gäller internet och sms :P konstiga. Dock är han hur gullig som helst på mailen, men han ställer knappt några frågor tillbaka?!?!

2008-03-08 @ 23:39:13
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0