Nu till något vettigt, mer förståeligt.

Japp, mina depp-inlägg är lite svårtolkade.
Så här kommer ett mer lättolkat inlägg.

Min dag har i princip bestått av; Skola, mintgodis, plugg, tröstande, skratt, gråt och snö.
Och just det! Världens klantigaste och smärtsammaste olycka! Skulle i stora drag göra en volt över en plintaktig grej på idrotten, ångrade mig när jag var i luften och landade på huvudet så hela nacken och ryggraden knakade. (Låter väldigt högt när något inuti kroppen knakar).

Hann tänka tankar som: "Jaså, detta var min sista dag då jag kunde röra armar och ben"
"Nej, basketen!"
"Hur kommer mitt liv i rullstol bli?"

Nu gör det helt sjukt ont. Hundra gånger värre än i skolan! Eftersom jag spänner mig så gör hela ryggen ont och mitt huvud dunkar.

Ska gå och lägga mig snart, för att gå och lägga sig vid kl 1 tre kvällar i rad lämnar spår.. och sen har jag så ont så jag bara vill somna. Hoppas kärlek funkar bättre för er där ute.

Kommentarer
Postat av: Jonna

åååhåhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj

2008-03-18 @ 23:42:40
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Johanna

Stackare :(
Tur att du inte blev rullstolsbunden!

2008-03-19 @ 20:08:07
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0