natt

det är natt och här sitter jag..
nä, skulle bara kolla mailen såhär efter att ha varit hos mormor i ett dygn. Fick nästan abstinens utan internet och guran. Den sistnämda har jag inte ens återfått NU. The gura arrives imorn, eller ja, vi hämtar den från musikaffärn' imorgon, (idag!) den har nämligen justerats lite.

Läskigt, hur man märker att man är beroende av saker som man nästan ser som självklarheter, som mobilen till exempel. Många gånger får jag uppleva känslan av att "inte vara anträffbar" på mobilen då jag glömt laddaren hos föräldern jag inte är hos för tillfället (hänger du med?). Nog om det. Ni förstår vart jag vill komma, vi är bortskämda.

Nej, nu känner jag att jag är för trött för att orka skriva, och mitt ringfinger på den högra handen har helt ballat ur, gör satans ont och känns typ som den har hoppat ur led. Hoppas jag sover bort den lilla skadan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sorken

trevlans hörru:D

skojigt och härligt att du hämtat gitarren och var så nöjd över resultatet :)
förresten så tkr ja att du ska kolla in min blogg nu, om du har lust barbro!

2008-03-01 @ 17:47:09
URL: http://sophieidaangelica.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0