Monday

Måndag, måndag, evigt trista måndag.
Hemskt att vara tillbaka i skolan efter att ha njutit av solen i en hel vecka utomlands.
Har faktiskt inte saknat någon mer i klassen än Emil, Wille, Chrille och dom, och tjejerna såklart. Tycker ärligt talat att resten är ett gäng omogna och jobbiga .. töntar.

Känns som att jag (och fler) är på ett mognare stadie än dem, och därför blir det en klyfta mellan snopp- och kukskämt och mer allvarliga diskussioner. (Obs! Menar dock inte på att jag inte tycker att barnslig humor är kul, det kan bli en överdos av det bara..)

Pratade med en kille i skolan idag som gjorde det hemska testet som jag har framför mig, intagningsprovet till musiklinjen på Wendela Hebbegymnasiet. Är ganska nervös, och sitter och plinkar med guran istället för att skriva en hel svenskarecension och förbereda en muntlig presentation om andra världskriget, ska vara klart på onsdag. Förstår inte vad det är med mig, varför tar jag mig inte bara i kragen och sätter igång?

Igår var en hemsk kväll, somnade inte förr än in på småtimmarna och låg och skakade av kyla. Kvällen var inte bara hemsk på det sättet, det var en del andra grejer som spelade in också.

Snart blir det ändring på min layout här på bloggen, vill fräscha upp lite och ändra bakgrund och header helt enkelt.

Haha, en trist måndag måste fan firas med ett underbart klipp med Björn Gustavsson.



Nu måste jag plugga. Fy.

Kommentarer
Postat av: Miss Friberg

Haha xD Björn äger!
Förstår vad du menar med läxorna, jag kommer inte heller igång. Att jag sitter och läser din och Jonnas blogg istället för att plugga spanska är ju ett exempel på det ;)

2008-03-18 @ 16:34:43
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0