fuck you, love!

Frida, säger:

sweeney sweeney todd sweeney sweeny toddtodd sweeney sweeney todd sweeney sweeney todd

(melodi: bora bora med arash)


Emilia säger:

HAHAHAHAH

FRIDA! UNDERBART! SÅ PERFEKT! HAHA!
(prova sjung den för fasen!)

Sinnestillstånd: Förvirrad men glad. Väldigt förvirrad faktiskt. Känner mig som en döv i en hörande värld. Men det är lugnt.. Ska ta det som det kommer bara, och fuck you, love! FUCK FUCK YOU!
Moahah! Min ack så trogna kärlek till x har nästan helt omvänts till hat. Eller avsky. Eller hån. Jag vet inte. Är förvirrad som sagt. Jag är knäpp, men jag står ut med det.

image142

Har bestämt mig för att återuppta lyssnandet på Coldplay. Hur KUNDE jag bara ge upp dem? Förlåt så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har också återupptagit lyssnandet för Coldplay x)
The Scientist är ju såå bra!

P.s. Glad påsk!

2008-03-22 @ 13:01:31
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0