dålig rubrikfantasi

fasen, idag har jag det som jag kallar ångest.
Jag har aldrig haft "riktig" ångest, men hittar inget bättre ord för hur jag känner i nuläget.
Såhär känner jag (detta är mest för att jag själv ska få lite koll på hur jag mår.):
Förvirrad
Konstant nära till tårar
Jag ångrar saker jag gjort
Jag ångrar saker jag aldrig gjorde
Jag ångrar vägval
Frustration. Mest över att jag känner mig maktlös i många situationer.
Nedstämd
Jag vill fly, vill klara mig själv, bort från skiten.
Avsky mot skolan och lärarna

I sommar rymmer jag hemifrån.
Till skåne eller göteborg eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: frenchy

Åh vad jobbigt att du känner så. Men tänk att du snart ska till Kanarieöarna och då får du njuta till tusen av det!

P.S Får jag rymma med dig då? :)

2008-03-02 @ 19:42:09
Postat av: jjonnis

neeeejjneejjj inte till skåne eller gbg. Du skall komma med mig till Guadeloupe och vi ska bosätta oss där tillsammans. Jag gifter mig med Tarzan och du packar ner katten i bagaget! om katten mjaoar för mycket byter vi ut honom mot en underbar guadeloupare. Deal?

2008-03-05 @ 23:08:29
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0