IT'S OVER!

Fan vad skönt. Nu är julen över. Alla julklappar är utdelade och fingrarna gör ont efter en massa serbiska låtar i duett med min fars stämma. Har fått fina presenter, t.ex. en DVD TRÈS FANTASTIQUE av Jon och ett stört fint konstverk av Isak (har studerat varenda detalj jättelänge nu. Älskar den.).

Något som också gjorde mig glad men samtidigt frustrerad var att jag fick en flytta-hemifrån-låda och lite grejer i den, t.ex. glas som jag gillar och en teburk och sådant. Jag blir så jävla sugen på att flytta hemifrån, och för att se realistiskt på framtiden så tror jag att det blir ett års jobbande innan London för min och Jons del, så då är det väl prima prima prima med ett år i egen lya?! Dessutom längtar jag efter att kunna kalla en plats för mitt hem (och inte mina hem) och känna att jag är helt trygg där så jag inte behöver flänga mellan två platser där jag ändå aldrig hinner landa innan det är dags att byta hem.

Av Ivan fick jag en skitstor poster på Mr. Johnny Cash som ska pryda min vägg hos far och av päronen fick jag pengar till en mobil som jag ska beställa ikväll eller imorgon. Mobilen som jag fått låna av Jon har "Begränsad serv..." vilket innebär att jag inte kan ta emot sms eller skicka sms eller ringa eller få samtal. Jag kan inte göra ett skit helt enkelt. Det känns som att mobiler älskar mig!

Nej, nu ska jag kissa, och efter det ska jag nog sova eller rita eller något annat slappt och icke-juligt.
P.S. Jag kom just på att jag inte fått alla julklappar. Har släktens juklappar kvar. De rullar in på fredag. Trevlans. D.S. Punkter. Överallt.

P.S. 2 HAHAHAH Anna sjunger Idas sommarvisa på den nya karaokegrejen.. Lagom mycket ångest.. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0