The impossible

Jag är så jävla stolt och lyckoruset är fan inte slut än.

JAG HAR ÅKT SKATEBOARD IDAG!
KAN NI FATTA DET!???
Och Ivan sa till och med: "Bra Emilia!"
(Fast han kanske menade det på ett invalid-vis, ni vet när t.ex. utvecklingsstörda skalar en banan/ritar en teckning så säger de personliga assistenterna "BRA EIVOR!")

Men men men. Saken är inte den om jag är invalid i huvudet eller inte. Det är att jag har stått på en livs rullande bräda med BÅDA fötterna och åkt framåt. Okej, snett framåt.
Men fyfan vilken kick.

Om 2 år.. Undra.. Hm.

Nej, än blir det inget slut på mitt skateande. Inte förr än jag slår mig ordentligt dvs. Det är inte en fråga om "om", utan, "när".


Bild tagen idag, random kille. (Redigerad i old-stil.)
(Folk skatear ÖVER JÄVLA ALLT i Helsingfors!! Så underbart! Och det finns fina skateplatser, t.ex. vid museet för nutida konst och vid ett stort shoppingcenter. Grymt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0