Ojdå

Nämen vad fan?
Vart tog lyckan vägen?
Pirret i magen?
Det lyckliga smilet som konstigt nog gjorde mina torra läppar fuktiga och fruktiga?
Vad hände med framtidsplanerna?
På en timme blev det en totalomvändning.
Och det har inte något med någon att göra.
Eller det är såklart det har.
Men inget har hänt. Jag har kanske landat från de där vita mjuka bomullstussarna och upptäckt att, fan, gräset är ju brunt.

Och jävlar. Att skriva hjälper. Fast det blir inte bättre. Det blir större, öppnare och fler synvinklar frigörs från sina svarta kokonger av eldat järn.

Och och och. Nu är nu men HELVETE, jag vill framåt och jag vill ha sen, jag vill ha mina fantasier, de ska inte vara abstrakta, jag vill ha, ta, känna, dokumentera, lukta, vara tätt intill och känna liv.

Fan vad sentimentalt.

Det var ju så här det inte skulle bli.
Och jag har inte ens PMS.

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: hehe ja du ska ta de med en nypa salt. de va min syster som fann de kul att filma när jag hade tråkigt :P

& jag tänkte då kan jag lika gärna dela med mig av det, haha!

2008-08-10 @ 15:51:00
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där gick på något sätt in i hjärtat

2008-08-12 @ 17:48:22
URL: http://sophieian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0