Mina ögonlock

Fan vad tunga de är! Känns som att de väger lika mycket som mina ben och det svider i ögonen.
Jag är trött och har anledning. Första skolveckan, massor av nya intryck, påfrestande situationer, kris och tankar. Mycket tankar, mycket förvirring och mycket tänk.

Kvällen blev inte som planerat, vi skulle sett Arn nr 2, men det sket sig så vi såg en hemskt dålig film istället som heter "everybody loves Mandy Lane" eller något i den stilen, en skräckfilm som fick oss att skratta högt många gånger och kommentarerna flödade angående dåligt skådespel och fula tillgjorda scener samt missar som t.ex. när huvudpersonen hade legat i gyttja på rygg och därav fått helt geggigt hår plötsligt hade fint borstat hår.. Hm?

Är för trött för att tänka och jävlar vad skönt det ska bli att lägga sig i sängen, dra täcket över sig, släcka lampan och tänka igenom det fina med dagen. Ahhh..


Dagens bästa citat, INTE av Emil, HEHE:

"..jag känner för att flåsa och bara spruta saliv ur munnen!"

Han har blivit lite aggressiv på sista tiden.. Jag börjar känna oron krypa i ådrorna mina.


Snygg drake. Ni kanske kan ana hur blöta vi blev när regnet började ÖSA (MED STORA BOKSTÄVER) när ni ser färgen på himlen.

Vår drake. Snacka om att vi vadade i vatten i gräset där på Gärdet och det sög helt enkelt. Drakflygning då det är vindstilla och ösregn är ingen höjdare. Och att vi hade sex paraplyer för över 90 personer var inte heller så lyckat.

God natt

Kommentarer
Postat av: Jonnis Madonnis

va? va? va? ringa? närdå? nu fattar jag naaaada! Hmmm... egentligen är jag upptagen idag och även imorgon men det vore inte roligt om vi inte kunde träffas på hela helgen tycker jag. Så låt mig tänka!

2008-08-23 @ 12:40:50
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0