Mein German est très bon mais mon francais est le mellieure

ICH SAKNICH DICH! Jag och Jonna försöker oss på tyska ibland. Talangen vi besitter framträder tyvärr inte med större överraskande stordåd. Fan också.





"That boy needs therapy!"

Låten Frontier Psychiatrist av The Avalanches påminner mig så mycket om den minst sagt brutala filmen A Clockwork Orange. Vet inte varför. Kanske är det just för att that boy needs therapy.. Höhö.

God natt för hundrade gången.
Nu har jag sagt godnatt till folk jättemånga gånger.
MEN ÅH.
Nu kan jag ju ändå inte gå och lägga mig för Nirvanas unplugged in NY-version av Plateu började nu.
Fasen, vad ska det bli av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0