Helsinki

Oui, oui.
I Helsingfors befinner jag mig nu hos min mammas kompis.
Steg upp förjävligt tidigt och skrev ett svamligt och konstigt inlägg (som ni ser nedan..).
Resan på Vikinglinebåten Isabella tog 12 timmar. Fyy säger jag bara. Och här går klockan en timme före ska ni veta, så här är klockan inte elva utan midnatt!

Imorgon åker vi till mammas kompis sommarställe och där har jag ingen internetuppkoppling.
Så mobilen är mitt hopp och min anslutning till civilisationen. Dumt av mig att glömma laddaren hemma bara, hehe..´
I sommarstugan stannar vi i två dagar, kommer alltså tillbaka till Helsingfors på onsdag.


Ivan roade sig med att titta på film på min dator på båten.


Pimp my phone med ugly green line made of nagellack.
*nickar* (haha, Sophie och Jonna..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0