Fyfan vilken bra dag

En helt fulländad dag!
Ger er bilder, har för lite ork för att låta bokstäver berätta.



OBSERVERA BORREN!!!


Loves gamla - och nya.


Izach ritar stört bra som ni ser. Han fick fint beröm av främlingar!!

Izach och Smartlove åkte hem, så jag irrade omkring ensam i några timmar på både tvärbanan och tunnelbanan.. Till slut kom dessa underbarade och fyfan vad bra ni är.

Ung08 är sämst! Skitband. Alla verkar se EXAKT likadana ut där!?? Tjejerna har mycket mycket mycket smink, de har SSS-tröjor/mjukisar och stort hår. Killarna har hängande ljusa jeans och stripigt men rufsigt vaxöversvämmat hår. Varför vill man se ut som alla andra? Det fattar jag fan inte alls. (Vi drog från ung08 efter 10 minuter av uttråkan.)

MYCKET fin dag. Fulländad. Mångsidig. Fylld av människor som gör mig glad. Fylld av äventyr (haha, min lilla "promenad"..). Fylld av fucking kärlek! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

jag är kär i tjejer med brudkräm, blondt slitet hår, ssströjor och tights. GIEF! jag blir näääääästan lite kåt. eller nått i den stilen^^ ellerhur emilia? du och jag?

2008-08-14 @ 22:55:31
URL: http://www.dombisara.blogspot.com
Postat av: Anna

vi har döpt om det, "fjortis 08" är ett mer passande namn. Fin blogg btw:)

2008-08-15 @ 09:35:00
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0