1 aug

En sådan fin födelsedag!
Jag hade nära och kära runt om mig, god mat, fin stämning och en bra film, och jag var/är lycklig.
Jag fick helt underbara presenter.. Mina vänner och familj bryr sig verkligen om mig och tror ALDRIG att jag fått så personliga presenter förr!

Jag fick ett jätteunderbart halsband av Frida, Sophie och Lisa med en stört snygg gitarr på. Jag ska nog ha på mig det varje dag..
Av Jonna fick jag ett mästerverk.
Av underbara Hanna och underbare Wille fick jag akvarellfärger + speciellt akvarell-papper från deras Gotlandsresa (Kränku) och jag vill inte ens tänka på priset..
Av mina kusiner fick jag en skitsnygg väska och en STÖRT snygg scarf med stjärnor på.
Av mamma, pappa, mormor, morfar och moster fick jag en laptop. Det ni. (Fast den fick jag tidigare i sommar då det också var en bra-betygs-present.)
Av familjen Börebäck-Lundell fick jag biobiljetter!
Av Miranda fick jag en chokladkaka som hon köpt för alldeles egna pengar. Jag såg verkligen värdet i den chokladkakan, känslan av att själv kunna köpa något för veckopengen till någon man ser upp till kommer jag ihåg från när jag var lika gammal som henne.
Av Anna (lillasystern, 4 år) fick jag ett jättefint kort som hon målat, och hon hade skrivit "EMILIA 16 FRÅN ANNA" och en chokladkaka som hon med glädje smakade på.
Av mormor och morfar fick jag (förutom laptopen) ett jättevackert armband med hjärt-berlocker och pengar till Finlandsresan som jag beger mig på på söndag.
Av pappa fick jag (förutom laptopen) en limefärgad orkidé som nu står i full blom i mitt fönster.
Av Ivan fick jag en penna jag önskat mig, "Artline 0.2" heter den, skitbra och skitskön. Och en bra stiftpenna.
Av mamma fick jag (förutom laptopen) ett presentkort på favoritbutiken Indiska.

Sen fick jag en present av Lisa, Hanna, Frida och Sophie som jag kanske inte ska nämna här.
Och bilder på allt utom det sistnämda kommer förhoppningsvis imorgon så ni får njuta av dessa oerhört betydelsefulla presenter av oerhört betydelsefulla människor i mitt liv.

Jag känner mig så jävla älskad och jag vill bara visa att jag älskar så jävla mycket tillbaka.

Nähepp.
Imorn är det fan prideparad för hela slanten och vi är ett bra gäng som åker dit. Jag har just målat mina naglar knallgröna och färgerna får flöda i ansiktet imorn.

HOMOSEX TILL ALLA! ÄKTENSKAP TILL ALLA! FRIHET TILL ALLA! KÄRLEK TILL ALLA! MAT TILL ALLA! RENT VATTEN TILL ALLA! TRYGGHET TILL ALLA! FÖRÄLDRAR TILL ALLA! RÖSTRÄTT TILL ALLA ÖVER 18 PÅ HELA JORDEN!


Kommentarer
Postat av: lisa

så tirriterande att jag inte kan följa med!!! hoppas på massa regn så jag får fly till stora staden:D



tack för igår de va jätte mysigt! och maten ska vi inte tla om för den va bättre än bästast!



och jag vill inte att ni ska tro att jag ljög för de gjorde jag absolut inte.

tack för igår i allafall vi måste vara alla nån dag nästa vecka när jag är ledig:D<3

2008-08-02 @ 08:07:21
URL: http://frougreen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott Emilia! :D

2008-08-02 @ 15:49:21
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/
Postat av: Jocke B

Grattis i efterskott!:D (Har tyvärr inte haft tillgång till någon dator förrän nu och därav den sena gratulationen)

2008-08-03 @ 15:20:45
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

i know im late men jag tänke bara önska dig allt gott på din födelsedag i efterskott dåra :)

Congrats!!! Nu får du övningsköra!!

Puss och kram!

2008-08-05 @ 21:19:12
Postat av: Anonym

Oj, glömde skriva att det är Milica.. haha! :)

2008-08-05 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0