krax krax

idag är jag superhes,
men jag ska gå på träningen i alla fall.
undra om jonnisen kommer eller om hon ska fira sin soeur?
igår kom internet, men vi kopplade inte det till första jacket, så dom tio minuterna jag fick va inne så blev det inga bilder. FAN.

det är inte mitt fel!

jag skulle förklara hur man kan få gratis thé om man är inne i stan:
Jag:  "... a , men så går man in på ett café och frågar om en kopp varmt vatten"
Någon annan:  "det ger dom väl inte?"
Jag:  "jo men man kan säga att det är till ens dotter!"
Någon annan:  "men tänk om dom typ: 'du är för ung för att ha barn!' "
Jag:  "då säger man: 'DU? DENHÄR F*TTAN HAR KNULLAT!!!!'"
Alla:  "HAHAHAHAHAHHAHAHAHHA"

jag vet, jag är ful i mun ibland, MEN DET VAR SÅ KLOCKRENT! håll med haha!

over and out, mes amis!


Kommentarer
Postat av: Schulia!

Asså bääästa!!!

2007-11-09 @ 15:29:06
Postat av: Anne

HAHAHAHAHAHAHAHA XDxd

2007-11-09 @ 16:07:44
Postat av: frenchy fries mate!

HAHAHA jaa det var fan i mig HELT klockrent! xD :D

2007-11-09 @ 16:42:13
Postat av: Matilda :D

HAHAHAHHA As braaa x)

2007-11-09 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0